♥ kELopAk BunGa BerGuGurAn ♥

Ahad, 13 Januari 2013

Saya Student Baru




ASSALAMUALAIKUM....@_@



Hye!!..Selamat petang..Saya ni student baru kat sini...(Tunduk hormat sambil senyum2)..Saya harap kakak yang cantik,abang yang hensem,adik yang kiut-miut dan tidak lupa juga kepada datuk serta nenek yang sihat


mampu memberi tunjuk ajar kepada Biela.Hahaha..Maklumlah Biela masih baru lagi di sini.So selamat berkenalan abang,kakak,adik,datuk,nenek dan awak yang sedang baca blog saya ni..^_^...Auuuwww!!!!..(mood gedik)..Blog saya ni mungkin kelihatan simple dimata awak semua,namun saya puas hati sebab ianya hasil usaha saya sendiri.Saya akan berusaha sedikit demi sedikit untuk menjadi seperti awk semua.(Saya akan cuba sedaya upaya yang terbaik)..Bukan kah usaha itu tangga kejayaan???..So saya percaya dengan berusaha kita akan berjaya..Ok..Biela bla dulu la..~~~



WASSALAM....@_@

3 ulasan:

Unknown berkata...

tak salah kita mencuba sesuatu yang baru..teruskan usaha anda..chaiyok2 biela...!!!

BieLa NaBiLaH berkata...

thankz...akak..;)

Unknown berkata...

♥ Sila Klik Kat Sini ♥