♥ kELopAk BunGa BerGuGurAn ♥

Isnin, 21 Januari 2013

Cetakan Vs Polos




Assalamualaikum...(jawab salam dulu la sayang)




Hye !!! Biela nak kongsi sikit la pasal 'CETAKAN VS POLOS' nie..Selendang polos vs selendang bercetak la..Hehe..^_________^ Biela nie bertudung so yang pasti,Biela minat selendang polos sebab kat bawah nie..(mata terr jeling la kat bawah) tengok ea..Setiap orang nie mempunyai identiti yang mahu ditonjolkan.Pilihan selendang juga merupakan salah satu ekspresi diri buat si pemakai seperti Biela la..Nie adalah FAKTA menarik buat uolls..(khas untuk gurlz)


Tadaa  *_____*

SELENDANG POLOS :-
  • Tidak lapuk dek hujan dan tidak lekang dek panas la.SELENDANG POLOS sentiasa kena dengan peredaran setiap zaman taw..ingat tu !!!
  • Skunk,ada pelbagai warna hadir dari yang terang-benderang hingga ke gelap-gelapan untuk digayakan..(terang vs gelap pulak da)
  • SELENDANG POLOS biasanya akan menjadi pilihan kepada remaja mahupun golongan lain yang gemar tampil ringkas..
  • Sesuai untuk digayakan ke mana-mana sahaja baik ke majlis formal mahupun acara santai..(sukan lasak2 boleh ea???..)
  • Boleh mempelbagaikan gaya ikatan selendang..


SELENDANG BERCETAK :-
  • Selendang bercorak dilihat 'hit' hanya pada masa-masa tertentu dan corak cetakannya sentiasa berubah-ubah..
  • Lebih variasi pada masa ini,SELENDANG CETAKAN seperti gincu,reben, dan pelbagai lagi la corak yang 'funki' kala bergaya..
  • Skunk,banyak SELENDANG CETAKAN yang dapat dijadikan pilihan seperti cetakan binatang,bunga,rantai dan sebagainya..(cantik ker??..)
  • Hah..paling afdal untuk acara santai.Namun...jika kena dengan styling,selendang ini bisa digayakan ke tempat kerja mahupun ke majlis formal..
Biela nie minat berfesyen,tapi Biela nie jadi diri sendiri dalam berfesyen..(ahakss..betul ker Bielaaa ooii..haha..betul ler takkan jadi diri kau pulak)..Biela dapat ilmu ni dari sebuah majalah ..iye la kan Biela minat membaca selain minat mengarang.Tambah lagi kalau membaca bab-bab fesyen nie..ok Bye !!!

WASSALAM...




2 ulasan:

Adam Hakimie berkata...

Waalaikummusalam.. salam dah dijawab.. cantik blog BieLa.. lawat blog abg azin ye..
http://waazin.blogspot.com

BieLa NaBiLaH berkata...

bagus salam da jawab..cantik?? blog ni simple je..thankz..

ok..

♥ Sila Klik Kat Sini ♥