♥ kELopAk BunGa BerGuGurAn ♥

Jumaat, 15 Mei 2015

Petua Miang



Assalamualaikum
 
 
Pada tengahari ini, ingin aku kongsi serba sedikit yang rumah aku dalam pemprosesan. Sudah beberapa minggu bila aku pulang je kat umah badan aku sering rasa miang. Rasa miang terjadi mungkin debu2 dari simen atau dari habuk kayu. Rasa miang tu tahan aku dibuatnya, so aku google la cari penawar untuk hilangkan rasa miang di kulit ni.
So petuanya ialah sebelum tu jom tengok gambar ni dulu.
 
 

 








 
Maka petuanya ialah korang pakai losyen yang macam berangin yang cool gitew. Ataupun
korang mandi dengan air sejuk dan ketika mandi sapu je scrub badan. Dengan itu juga,
daki dan kulit yang gelap juga boleh hilang. Sekian saja petua dari aku yang aku google.
 
 
WASSALAM
 

Tiada ulasan:

♥ Sila Klik Kat Sini ♥