♥ kELopAk BunGa BerGuGurAn ♥

Jumaat, 1 Mei 2015

Selamat Datang May



Assalamualaikum
 
 
Selamat datang May..

Bulan yang dinanti nantikan oleh aku..
Kebanyakkan my kesayangan tarikh penting diorang bulan May.. Tak sabar aku nak menyambut tarikh2 penting tuh.. Especially Mr.Kay my Babu & my lovely mummy.. Sebelum tarikh penting diorang aku dah plan dan fikir macam mana nak celebrated hari diorang.. Hadiah aku dah servey awal2 hehehehe.. Biarlah rahsia.. Nanti tiba masanya aku gitaw ape hadiah tuh yang penting hadiah tuh taklah mahal sangat tapi mungkin dia bermakna bagi my mummy n Mr.Kay♥..
Lama sangat aku tak mengupdate blogger nih sebab tiap kali nak update aku pakai lappy so aku busy sangat so tak boleh nak hadap lappy sangat. So nasib laa ada orang bagi suggestion dekat aku bahawa update pakai je android..
So hari nih 1 May aku dah start update dengan android.. Sangat kuno sebab dulu dah terfikir tapi tak pandai nak buat macam mana nak update guna alah nih.. So jangan gelak ekk.. Kang tak pasal2 kena pelempang sepak terajang aku..
Hehehe gurau je.. Dah memang biasa kalau asyik sibuk kita tak dapat fikir benda yang simple2 nih.. Hehehe.. Okaylaa setakat tuh jah laa aku boleh merapu..
 
 
WASSALAM

Tiada ulasan:

♥ Sila Klik Kat Sini ♥