♥ kELopAk BunGa BerGuGurAn ♥

Sabtu, 11 Januari 2014

Tahun 2014 Bermakna Bagiku



Assalamualaikum


Selamat tahun baru korang.. maybe Biela orang paling last kot wish ' Selamat Tahun Baru '..hehehe.Tak sempat kot nak wishnya.Berbalik kepada topik Biela kat atas tu,tahun nie merupakan tahun bermakna bagi Biela.Antara sebab kenapa tahun nie paling bermakna ..jom scroll ke bawah.

1. Tahun nie rezeki keluarga Biela bertambah.Tahun sebelumnya pun rezeki bertambah tetapi tahun nie rezeki lagi bertambah.Biela dan keluarga mengucapkan syukur kepada-NYA.Tahun nie adik Biela yang no.2 akan melanjutkan pelajaran ke United Kingdom (degree,Accounting).Semoga impianmu tercapai adik.

2. Biela sudah boleh mendaftarkan diri untuk semester 2 dalam bidang International business (degree).Insyaallah pada semester nie dan semester akan datang Biela akan capai hasrat Biela iaitu dengan dapatkan pointer yang lebih baik, tidak tangguhkan kerja @ assignment, selalu datang kelas atau dengan nama lain tidak ponteng kelas.hehehe

3. Semoga hubungan Biela dengan orang sekeliling bertambah baik.Biela mengharapkan tiada masalah yang berlaku antara Biela dengan roomate, classmate, housemate, dengan lecturer dan orang sekeliling.Tahun nie juga amat bermakna kerana dengan kehadiran insan yang bermakna dalam hidup Biela ( EN AK a.k.a Kay ).Biela mengharapkan hubungan ini akan terus berkekalan.Amiinn.. 1/1/2014 amat bermakna bagiku.

4. Umur Biela bertambah !!!. Omg .. hehe..Umur Biela sekarang 21 tahun.(macam tua je).Tapi sebenarnya perangai Biela nie still budak umur 15 tahun.huhuhu..Gila2 macam tu,makin manja !!!..Umur korang pun bertambah juga kan.Mudahan dengan umur bertambah ini kita perbanyakkan lah amalan kita untuk menghadapi mati. Perbanyakkan amalan kebaikan dan kurangkan lah amalan buruk yang boleh menghancurkan masa depan modal insan.

5. Blog.Sejak sambung study nie Biela kurangkan meng- update blog.hahaha.. Hal ini disebabkan Biela tiada masa yang terluang,maklumlah tahun lepas Biela semester 1 so banyak perkara yang perlu diselesaikan dan diperkukuhkan. Tahun ini insyallah Biela akan selalu update blog untuk tatapan korang. Masa yang ada akan Biela luangkan untuk update blog dan perkara-perkara yang berfaedah.Insyaallah..

Nampaknya setakat ini sajalah yang dapat dikongsikan.Tahun 2014 bermakna bagi Biela. :) 

Psstt : nampak macam azam 2014 pun ada kan .. kan ???

WASSALAM




3 ulasan:

Amaliena Ros berkata...

bestnya kakak biela dapat sambung degree..apa2 pun all the best untuk biela...

Amaliena Ros berkata...

bestnya kakak biela dapat sambung degree..apa2 pun all the best untuk biela...

BieLa NaBiLaH berkata...

@Alyn Roslan : thanks so much ..

♥ Sila Klik Kat Sini ♥