♥ kELopAk BunGa BerGuGurAn ♥

Jumaat, 25 November 2016

Facebook Dan Page Pakaian Murah

Assalamualaikum

Hari ni 3 entry aku dapat hasilkan. *Sebenarnya entry2 ni disimpan dalam draft* Cuma tak ada masa yang sesuai nak update banyak hal busy !!! Kalah orang2 kaya. Sibuk je memanjang 😊 Semenjak aku aktif berniaga online ni, aku rasa semacam tak cukup tidur pulak. Tapi aku suka berniaga. Aku teruskan perniagaan online dengan bimbingan Mr.Kay, best friend forever aka twin Miss Zue & Sahabat positif & Sahabat jutawan aku. Bila nak down je diorang bagi support dan motivasi2 yang berkaitan bisnes.

So, kepada sesiapa yang ingin shopping dengan aku silakan : 

1. ADD FB aku iaitu Kaybie BrandedStylehttps://www.facebook.com/kaybiebrandedstyle.hadi.3   

Ini FB aku silakan add ye  !! Screenshoot pakai henfon

2. LIKE PAGE aku iaitu Kaybie Branded Style : https://www.facebook.com/OwnerKaybie

Ini PAGE aku, silakan like !!!



Nanti bila dah add dan like jangan lupa pulak like gambar serta status aku, cuci mata, dan shopping dengan aku. Ni aku bagi link dan gambar untuk korang mudah pastikan itu FB / PAGE aku ke bukan. SEBENARNYA aku baru je buat facebook and create page ni so yang like, komen, follow, friendlist tak ramai sangat so mintak bantuan korang untuk support aku punya bisnes boleh tak  ??

PERSOALAN :

1. HARGA - Harga aku kasi murah2 je, taknak mahal2 nanti tak laku. Aku pastikan kepuasan customer aku ranking pertama. Yelaaa, sebab aku nak bina relationship dengan diorang. Harga direct kilang  !!

2. BARANG DIJUAL - Aku jual pakaian (pakaian wanita & Lelaki), handbag, baju baby, kasut, cadar, shawl, tudung dan banyak lagi. Sekarang aku tengah update set pakaian murah/ combo. Bila aku jual set combo cepat je pakaian licin habis dijual. Kadang2 tu aku RESTOCK hari ni tup tup esok dah licin. REZEKI. Set combo paling laku, set warda, blouse, dan skirt. Ni kira yang paling TOP  !!!

3. DELETE - Pakaian atau apa sahaja yang diupdate dan DI DELETE itu bermakna pakaian atau barang lain tersebut sudah licin/ habis/ sold out. Apabila RESTOCK, aku update balik. Ini untuk memudahkan customer dan aku. 

4. FEEDBACK - Apabila customer membeli dan berpuas hati dengan barang aku jual mereka akan bagi feedback positif tapi feedback tersebut aku tidak paparkan di dalam PAGE/ FB sebab sekarang ni aku tak ada masa lagi nak buat semua itu. InsyaAllah, akan diperbaiki dan tambahbaik apa yang kurang. STOCK masuk aku update pun bukannya selalu, bila stock masuk aku snap gambar, edit yang patut, letak harga paling murah sekali untuk customer aku dan macam2 lagi aku kena buat dan fikir.

Tu je kot aku rasa aku nak gitaw. Kalau ada persoalan nanti komen lepastu bila ada masa aku reply satu2 Ok. ? *Mengantuk

Wassalam

Tiada ulasan:

♥ Sila Klik Kat Sini ♥