♥ kELopAk BunGa BerGuGurAn ♥

Ahad, 9 November 2014

Barang Murah @ Mahal



Assalamualaikum
Hye semua.. Malam2 nih rasa nak ngepost entri plak.. Bukan apa tangan nih rajin nak menaip.. Lau ikutkan badan nak je tidur.. *Awalnya tidur..huhu sebab esok pagi nak gi service kereta, taw tak*..
 
Siang tadi aku kemas bilik sebab banyak benda berselerak takde laa selerak mana pun. Masa tengah kemas tuh ternampak laa barang yang aku beli tempoh hari. Barang yang aku beli tuh takde la mahal pun tapi bagi aku mahal atau murah lain cerita janji cantik, sesuai untuk aku, dan kualiti okay. Cuba korang fikir kalau barang tuh mahal korang pakai sekali dua je kan tak sampai pun setahun kan. Lepas korang pakai korang buang. Bukan ke namanya membazir. Tapi kalau barang yang murah pulak, bila korang pakai selama lebih kurang sebulan laa tetiba rosak korang boleh beli yang lain. Tak membazir namanya tuh. Ini tak beli yang mahal, tengok kawan pakai barang baru terus buang yang sedia ada dan beli yang baru. Hiishh !! Membazir itu amalan syaitan okay.
 
Jom tengok barang apa yang aku beli untuk digunakan ke kelas nanti. *Sekarang nih aku cuti, minggu depan maybe aku dah boleh ke kelas*

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Shawl merah nih kalau pakai macam gambar kat bawah tuh
 
 
Hahahaha.. Nih laa barang yang aku beli. Barang nih semua aku beli masuk bulan November 2014.
Huh.. Thanks to my mummy sebab sedikit sebanyak menyumbang kepada pembelian aku nih. Sayang my mum sangat2. Laa nak berkasih saying dengan mummy plak dah.. Okaylah makin lama aku kat sini makin mengarut tangan aku menaip dan makin menyampah korang dengan aku nanti. Okay Geniteee..
 
WASSALAM
 

Tiada ulasan:

♥ Sila Klik Kat Sini ♥