♥ kELopAk BunGa BerGuGurAn ♥

Sabtu, 8 November 2014

Jatuh Cinta Dengan Dnars

 
Assalamualaikum..
Pada pagi ini hujan turun renyai - renyai wahh bestnya tidur..
Aku ada nak kongsi dengan korang nih.. Pasal Dnars..
Pada petang semalam aku terbaca tentang Dnars nih teruiihh jatuh cinta..
Semalam juga aku telah order Dnars dengan Kak Ain.. Tak sangka pula Kak Ain nih merupakan senior aku kat sekolah dulu.. Kak Ain pun pakai Dnars wahhh nampak comey dan ayu giteww Kak Ain..
 
Kawan kuliah aku pun pakai Dnars juga.. Mukanya Nampak berseri gitew.. Sape tak jeles oii bila muka kawan kita yang berseri lepas tu ada yang puji takkan kita kat sebelah taknak dipuji kan. Aku bukan nak cakap aku suka dipuji dan mahu dipuji tapi at least ada yang cakap 'wah kulit kau cantik la'. Hahahah.. tu bukan macam *mengharapkan pujian ek ???? .. Okayy2.. Aku taknak riak, ego and sombong okay.
 
Orang perempuan nih semua nak cantik kalau boleh dia lah paling cantik, paling hot, and semua paling lah.. Kulit aku kuning langsat.. Kekadang susah juga nak pakai make up sebab bagi aku laa kekadang benda yang simple jadi susah. Sebagai contohnya, pakai foundation bila dah tepek kat muka bila tengok muka kat cermin aku selalu cakap macam nih 'macam tak sesuai je'. Padahal sebelum beli foundation aku dah tanya dekat jurujual or mak andam or kawan2 aku yang suka make up nih tapi hasilnya tetap macam tuh.. Taknak laa dekat muka lawa je tapi bila tangan aku nak betulkan tudung ke Nampak perbezaan kat situ. Tangan warna kuning langsat tapi muka fuhhh kiut miut.. Taknak laa kan macam tuh. Malah kawan aku yang tolong make up aku pun, aku tengok tak sesuai pun. Padahal pada pandangan orang lain muka aku dengan tangan okay je. Tak de perbezaan. Mungkin aku kot yang rasa gitew.
 
Okay lahh tak sabar aku nak tunggu Dnars sampai depan pagar rumah aku. Kak Ain cakap barang tu akan sampai minggu nih. So. mudah mudahan Dnars sampai dengan selamat.. Hikhikhik.. terover pulak.. Okaylahh entri aku taknak lah panjang2 sangat.. Okayy bhaiiii
 
WASSALAM

4 ulasan:

al-lavendari berkata...

saya datang memenuhi jemputan .. cuba nak follow tapi tak boleh. tak tahu kenapa ?

lynmunir berkata...

Dinas comestik ya Biela ?
Tunjuk la gambarnya.

BieLa NaBiLaH berkata...

@kak lynn :ya akak.. nanti biela tunjukkan. akak pkai apa ? nampk berseri je ..

BieLa NaBiLaH berkata...

@al-lavendari :nape ye jd cmtu.. org lain oky je.. cuba uncle follow kat atas sbelah kanan @ kat sidebar widget tuh..

♥ Sila Klik Kat Sini ♥