♥ kELopAk BunGa BerGuGurAn ♥

Ahad, 2 November 2014

Start Back !



Knock! Knock! Knock!
 
Assalamualaikummm...
Oii tuan rumah ..ade umah tak nie ??
(senyap sunyi sepi)
 
Perggghhh!!!
Berhabuk seyhh ..Banyak sarang labah2
Nih bukan setakat blog aku je berhabuk .. dengan lappy sekali berhabuknya ..
 
Aku sekarang nih asyik sesibuk je memanjang.. Korang pepaham je lah aku masih lagi study.. Sesibuk nga buku 24jam.. Ceewahh betul ker ??
 
Yeahhyy !!!
I would like to start it backkkk !!!!
Banyak perkara berlaku sepanjang aku tak update or melayan blog nie.. Kalau nak story satu - satu sah tangan dan kaki ku cramp.. Untuk tidak menghampakan korang aku story lain kali siap dengan gambar lagi okeyh !!!
 
Semasa aku nak bukak blog nie punyalah masalah dalam nak sign in.. Kenapa jadi macam tuh .. Adakah sebab aku nih tak selalunya mengupdate blog ??? Okeyh3 kau jangan sedih aku dah kembali macam sedia kala dah cuma yang berbezanya.. Bezanya dulu aku bahasakan dengan panggilan 'Biela' tapi sekarang aku bahasakan 'Aku'.. Dulu aku guna ayat skema sikit sekarang ayat berterabur is mean ayat kejap skema kejap ayat menggila..
 
Setiap orang perlukan perubahan okeyhh.. Kau ada ?? Mungkin blog korang punya gempak gila kot kan manakala aku punya tak gempak pun it's okay.. Aku cuma nak katakan aku buat blog nih just untuk menghilangkan keboringan, just untuk suka2, just untuk buat kenangan kot2 bila aku dah tua boleh laa aku baca balik blog aku nihh..
 
Aku jugak boleh kongsikan kisah hidup aku bersama family aku and also bersama si dia yang ku cintai.. Aku jugak terfikir bolehlaa nanti tunjuk dekat si dia bahawa inilah kisah hidup aku sepanjang aku dalam ber'blogger' nih.. Wahh bestnyerr.. EErrr terlebih angan2 pulak.. Hehehe minta diri dulu ye..
 
WASSALAM

Tiada ulasan:

♥ Sila Klik Kat Sini ♥