♥ kELopAk BunGa BerGuGurAn ♥

Sabtu, 27 April 2013

Happy Birthday Salihin



Assalamualaikum


Hye morning semua.Ceria cepat dan senyum.Hari nie 27 April so hari nie merupakan birthday Salihin.Sesiapa yang sambut birthday hari nie,Biela ucapkan 'Happy Birthday To You,Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki'..Happy birthday to you Salihin !!!..Salihin adik Biela.So umur kau (Salihin) sekarang nie 19 tahun.Eh !!! Kalau la kau ada dekat rumah sekarang nie mesti mummy sambut birthday kau.Rugi la kau.Itula siapa suruh pergi belajar jauh-jauh.Hahaha..sory aku terlupa wish dekat kau malam tadi (tepat pukul 12.00 tengah malam) itu pun nasib baik aku online facebook.Dan tertengok yang hari nie birthday kau.Semalam bukan main lagi aku ingat kau punya birthday.Tiba masanya hampir terlupa.



Tanpa berfikir panjang,aku terus wish dekat kau di wall facebook.Kau tengok la ya.Panjang aku wish dekat wall kau tu.Sedangkan kenalan kau wish awal lagi daripada aku.Aku nie kakak kau wish lambat,apa kes !!!!..Walau apapun ingat pesan ibubapa kau (ibubapa aku juga la) " belajar rajin-rajin,solat jangan lupa,solat hajat dan amalan baca yassin mesti diteruskan ".Aku sebagai kakak kau pun doakan semoga kau dapat capai cita-cita kau.Adik-adik kau yang lain pun wish dekat kau.Termasuk mother and father.Setakat ini sajala yang dapat aku beri pesanan dekat kau.Entry kali nie ringkas,padat dan bermakna.*____*



WASSALAM

5 ulasan:

AM berkata...

Wah! Kakak yang penyayang, siap buat entri untuk adik dia. :D Arol pun selalu kena jugak, dah ingat birthday kawan, tapi bila tiba harinya mesti terlupa. Hahaha!

Btw, happy birthday, Salihin! :)

Tanpa Nama berkata...

happy birthday,Salihin !!!

hampir terlupa ,nasib baik tak lupa terus..

ada kakak yang prihatin ^__^

Unknown berkata...

happy birthday Salihin..

semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan segala apa yang diimpikan tercapai..

Unknown berkata...

happy birthday Salihin

semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan segala apa yang diimpikan tercapai !!!

Unknown berkata...

happy birthday Salihin..

♥ Sila Klik Kat Sini ♥